Skip to main content
Koodo Community
Solved

Connection Fee


I transferred from Telus to Koodo  in Oct/23.  The phone agent told me the $60 connection fee per phone line (=$120) would be charged on the first bill, but it would be refunded later.  He said I should be patient since it may take two or three billing periods before it was refunded.  My Feb/24 bill is now online (fifth billing period) and the refund has not yet occurred.

When should I expect the connection fee refund?  How have you folks contacted Koodo to complain?

Best answer by Darius Koodo

Hi there @DonO56 

We verified the details and it seems like the connection fee promotion was already applied. You can find the details on the page 2 of your November invoice when you download your invoice as PDF. 

View original
Did this help you find an answer to your question?
This topic has been closed for comments

3 replies

Forum|alt.badge.img+4
  • Mobile Master
  • 29056 replies
  • January 26, 2024

Let me flag a rep for you to look into your credit


Darius Koodo
Forum|alt.badge.img+4
  • Official Rep
  • 1153 replies
  • Answer
  • January 26, 2024

Hi there @DonO56 

We verified the details and it seems like the connection fee promotion was already applied. You can find the details on the page 2 of your November invoice when you download your invoice as PDF. 


  • Author
  • Beginner
  • 1 reply
  • January 27, 2024

Thank you Darius, you are correct.  I forgot that I had chosen NOT to pay the $120 connection fees on my first invoice.  In the following invoices I never saw the $120 credit applied because I had not paid it in October.  My bad :-(